Tuesday, December 30, 2014

Running Man Episod 227


Dailymotion
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
MP4Upload
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
Videoweed
Full
Vidto
Full


Tuesday, December 23, 2014

Running Man Episod 226

Guests: Lee Hyeja, Lee Chunhee and Kang Hyejung
Dailymotion
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
MP4Upload
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
Videoweed
Full
Vidto
Full


Monday, December 22, 2014

Sunday, December 21, 2014

Lagu Awak Kat Mana – Taufik Batisah




Lirik Lagu Awak Kat Mana – Taufik Batisah

Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane (yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)

Awak kat mane, awak awak kat mane
Asyik awak kat mane macam budak darjah dua
Awak sudah kenapa sikit sikit nak call saya
Nanti bingit saya tinggalkan baru kepadan muka

Buat apa? Di mana? Ku selalu ditanya
Kau ni dah kenapa? Nak mengada-ngada
Ini bukan namanya manja
Meluat ku dibuatnya

You nak pergi mane? Dia bunyi lagi
I call you tak answer, nak dekat seribu kali
Kenapa selalu curiga
Sikit sikit dia mesti tanya di mana

Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane (yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)

Awak kat mana, awak awak kat mana
Aku di dalam studio rakam lagu lepak gila
Tak suka aku tak paksa, lagu ballad pun aku ada
Kau budak budak sudah dewasa, jangan nak mengada-ngada

Tak kira di mana pun aku berada
Dah macam orang gila dia bertanya
Awak dah kat mana, awak buat apa
Jadi begini jalan ceritanya (kau dengar ni)

Lain kali cuba berdikari
Beerti tak perlu call aku lagi
Cobalah kau fikir sendiri
Jangan sikit sikit pulak engkau tanya di mana

Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane (yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)

Assalamualaikum
Saya nak keluar studio ni
Dah selesai pun rakaman lagu ni
Saya nak tanya sikit ni
Meluat tak?
Awak kat mane?




Thursday, December 18, 2014

Running Man Episod 225




Dailymotion
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
MP4Upload
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
Videoweed
Full
Vidto
Full


Thursday, December 11, 2014

Running Man Episod 224




Dailymotion
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
MP4Upload
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7
Videoweed
Full
Vidto
Full


Monday, December 8, 2014

Running Man Episod 223




Dailymotion
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7

MP4Upload
Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6 | Part 7

Videoweed
Full

Vidto
Full