Lazada Malaysia

Thursday, October 16, 2014

terima parcel dari zalora


Alhamdulillah semalam selamat sampai tudung yang aku beli dari Zalora. hiho. aku beli tudung ni guna voucher yang pihak zalora bagi sebab promote dieorang punya website.. aku pun tak terkecuali. 

sebenarnya dah lama dapat voucher ni about sebulan macam tu, tapi disebabkan ada sedikit masalah teknikal sekarang baru dapat barang yang betul-betul puas hati. 

aku suka beli barang online sebab tak ada masa nak keluar then menghabiskan minyak petrol and so on.. paham-paham je la kan.. korang pun mesti macam tu. 

ni la gambar tudung yang aku beli.. puas hati la.. it takes 2 days penghantaran untuk sampai kat tangan aku.. GOOD JOB!! :)



tudung ni belum pakai lagi.. sayang nak pakai hehe... 

By the way, thank to Zalora, lain kali bagi lagi hehe