Friday, March 2, 2012

Long Day


hari ini merupakan hari yg panjang utk ak
tp xde la panjang mane pown
pejam celik pejam celik dah petang
kejap je mase berlalu
hari ini ak bermula kelas seawal pagi iaitu pukol 8 pg
awal r 2 kan bg ak yg suka bgn lewat hehehe
opps!! terkantoi sudah ak ank dara yg suka bgn lewat
biasa r kalu cuti,selagi matahari xtgk atas kepala selagi 2 xbgn lalalala
ak pegi kelas td pukol 7.30 pg dgn Haslisa kawan ak yg sebelah bilik

ok back 2 my story..cehh speaking hahaha
pagi td ak ad kelas ecom 2 kat UUM COLGIS 
ni ak tunjuk gambarnye...





besar kan???ngeh2...
2 la colgis tempat budak2 Law belajar....

kelas ecom habis pukul 9.20 pg 
lepas 2 ak terus bergegas ke dkg 3/1 utk kelas SPE(sains pemikiran & etika) pulak
naseb baek senang dapat bas kalau tak terlewat r ak ke kelas
kelas SPE abis pukul 11 pg
lepas kelas 2 ak plan nk g makan ngan wana 
biasanye ak makan dgn wani dan Has sebab wana ad kelas kenegaraan pukul 11
tp tadi wana xde kelas jadi ak pown berangkat ke lego utk makan ngan wana 
ak makan ngan wana sambil tunggu wani ngan has
lepas dieorg dtg kite pown makan la
maka terisilah perut kami dgn makanan kerana xmakan ag dari pg
keciaaannnn huhu....

kat bawah ni plak gmbr kiteorg mase kt lego(cafe)


has dan wani

azie dan wana

p/s: yg atas dua gambar 2 gambar hari laen 
mase makan tgh hari td ak xambik gmbar sb ak xterfikir pown nk update status
ak letak gambar 2 utk tunjukkan mcm mane rupa tempat makan kiteorg hehehe

lepas sudah mengisi perut masing2 kiteorg pown berpecah menuju ke destinasi masing2
ak n wana ada kelas marketing pukul 12.30 - 2 ptg dkt dkg 1/3
Alhamdulillah kelas 2 berjalan lancar
lepas habis kelas kelas 2 ak n wana xtaw nk pegi mana sb kelas berikutnye pukul 3.30 -5 ptg
mase gap 1 jam 1/2
jadi kmi pown habiskan mase kami dihadapan kelas selama 1jam 1/2 itu...






gambar ak posing yang entah ape2 2 di tgh hari buta hahaha
abaikan gambar2 di atas
tq......

sementara menunggu sempat jugak ak merakam gambar di sekitar dewan kuliah semasa kelas berjalan
keadaan 2 memang sunyi sgt 
yg ad cuma beberapa orang saja yang masenye free
memandai jew ak hehehe
tgk kt bawah ni......







sunyi kan ????
tp ad jugak pelajar.....

dah habis cerita bergambar
seterusnye kelas ptg 2 berjalan lancar
dan kiteorg abis kelas pukul 5
lepas ak terus balik sb badan dah penat sgt kerana dah seharian menghadiri kuliah
maka berakhirlah sesi pembelajaran ak pada hari ini 1/3/2012

panjang kan entry ak
k lah nt ak sambung ag
ak dah penat nak tidow lu
nitez all...

wit luv MMuaaksss!!!!


No comments: