Saturday, March 10, 2012

Senam Sintok??!! jom bersenam !!


cuba baca tajuk 2
BERSENAM??!!
hishh ak paling xberapa suka bersenam ni
leceh la
sb malas kan???
2 sb la tubuh dah makin gemuk berisi 2
hahaha kutuk diri sendiri  (^_^)
lalalalalalala

sebenarnye tajuk 2 xde ape la sgt
hehehe saje bikin gempak 

pg tadi ad senamrobik dekat dsb dpp ak(TM)
di pagi Jumaat yang sgt indah dan nyaman itu kami semua telah dikejutkan dengar
alarm bgn tido yang sgt best
tadaaaaaaaaa........
tiba2 keluar lagu mirae daaaa
memekak betul pg2 ni
dieorg pasang lagu 2 sb nk kejutkan putera dan puteri yang sedang berlingkar
lg atas katil 2 utk turun sertai senamrobik yg dianjurkan itu....
program 2 start pukol 8 sepatutnye tp sb kiteorg turun lambat jadi program 2 start lambat ckit la
program 2 disertai hanya 1/3 drpd penduduk TM sb pg tadi ad 3 event
jadi kena bg2 kan baru adil dan saksama...

kat bwah ni ada beberapa gambar di sekitar program Senam Sintok tadi
3 dara pingitan yang cun melecun
wana, ani dan tiqa



antara gaya yg hot hehe


muka pucat gile semata2 nk senamrobik 
abaikan gambar hudoh ni ye :)

selepas program tamat

itu jelah program utk ari ni
tp laen kali ad lg sape taw

p/s: muka bosan sb selalu ad je aktiviti

ini je entry ak utk kali ni
nt ad cite ak update lg...
daaaa......

wit luv MMuaaksss!!!!
dah  baca yang atas tu kan...sekarang klik sini....tq


No comments: