Saturday, December 21, 2013

TEKA-TEKI YANG PERLU DIBERI PENAMPAR





1) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin

2) Binatang ape power Karate? 
Answer: Kuda belang..cube kira brape black belt dia ade

3) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saya

4) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

5) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Answer: Pembohong 

6) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
Answer: Usus

7) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu rambut

8) Nenek sape jalannya meloncat-loncat? 
Answer: Neneknye si katak

9) Kenape lelaki jarang kene. penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan 'buaya'.

10) Ape persamaan Michael Jordan ngan MichaelJackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

11) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas? 
Answer: Tukang gali kubur.

12) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung.

13) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

14) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

15) Gajah terbang dengan ape? Answer: Dengan susah payah hehe


No comments: