Monday, May 28, 2012

mimpi~

Assalamualaikum...


ak ni kalau dah boley tido mmg xingat ape dah...
kalau dah terlebih tido maknenye akan berlakulah mimpi yg merapu...hehehehe
td ak mimpi adik ak kawen ~waaaa kenape adik ak dulu bukan ak ya kawen dulu~
ntah ape2 kan mimpi mcm 2
mengarut betol hahaha
dalam mimpi 2 punye la ak jeles sb ak yg nk kawen sgt2 ni xdpt kawen tp adik ak 2 senang2 je dpt kawen...
mentang2 la dah nk abis belajar.. 
mood* jeles giler... hahaha ngade gile
tapi muka adik ipar ak 2 xjelas, kabur/blur cam2...
kalau muka nmpak jelas dah lame ak gtaw adik ak 2 sape bakal adik ipar ak 2 hehehe
naseb kau la adik dpt akak yg sengal mcm ni ~ngeee


p/s: kalu adik aku bace ni mesti die gelakkan aku

No comments: