Monday, May 21, 2012

senyum ~ tak perlu kata apa2...

Assalamualaikum...
topik hari ni ialah senyum....
jom senyum...


bila sebut senyum ak teringat pulak kat kwan ak yg keje part time same2 dulu mase tnggu result kuar..
die ni kecik molek, come lote je orgnye
die ad satu ad kelebihan yg sgt mengeterujakan(ad ke pekataan mcm 2 hehehe) ak, 
die ni suka senyum 24/7 hehehe
ada ke yg mcm 2?? ad la, kawan ak 2 la....
(guraw jer.. xdela sampai 24/7 ngeeee....)
ak pown suka gk senyum tp xde la sampai mcm 2 sekali 
mase keje or jalan2 ke kuar ke pantang je nmpak org terus je senyum kt org 2
ak pulak yg senyum sorg2 tgk gelagat die
tapi ape2 pown senyum 2 kan sedekah dan wajib diamalkan xkira dimana jua dan dgn sesiape sahaja....
disebabkan keramahan beliau, die mudah je dapat kwn
xkire la kuar je mane2 pown mesti dapat kwn baru
ak yg tgk pown jeles gk ngeeee... ^_^
(gurau2 jer hehehe)
jdk bila die ad kwn baru ak menempel la sekali nk tambah bilangan kwn2 baru ku la katekan...




No comments: