Wednesday, January 9, 2013

NUFFNANG: CPUV ke 2



Alhamdulillah akhirnya dapat jugak  CPUV ke dua... Bagi jugak dekat aku ek Nuffnang.. Terima kasih Nufnnag!! sebenarnya dari semalam jugak aku tengok iklan tu menari- nari dalam blog aku.. cehh ayat hehe

Kali ni aku dapat iklan pasal Nilai Kolej yg dekat Negeri Sembilan tu.. Aku pun baru taw tentang kewujudan kolej ni.. sebelum ni tak pernah taw pun... Kalau korang nak taw lebih lagi tentang kolej tu, ringan- ringankanlah jemari anda untuk klik iklan tu ye... 


harap- harap lama la ckit bertapak dalam blog buruk aku ni ye... korang yang terjah blog aku jangan la lupa hulurkan sumbangan pada aku ye.. Allah jer yang mampu balas jasa baik korang..Amin... Terima kasih semua atas sokongan :)


1 comment:

deno said...

tahniah!!!! rezeki tuuuu