Monday, January 14, 2013

Tawakkal Selepas Berusaha


Hari ni hari yang paling STRESS bagi aku sebab ada exam STATISTIC... Tuhan je yang taw macam mane perasaan aku dari semalam sampai lah pagi tadi..  Exam stat start pukul 9 pagi tadi.. semalam aku tido lambat semata- mata nak study... punya lah susah... haishh.. 

Sekarang dah lega sikit.. esok exam EKONOMI... kenapa la ada subjek yang susah- susah... pening kepala hotak aku ni nak buat kira- kira tu... Exam stat tadi aku tak boleh jawab... serius aku ckap soklan tu memang susah...Lecturer aku cakap senang, memamg lah senang dah nama pun dia tu lecturer... Arghh STRESS!! aku ni dah la tak berapa minat sangat subjek kira kira ni... esok kira - kira lagi... Habislah...

Tapi aku tgk ramai jer yang keluar awal tadi... senang kot bagi diaorang... Aku ni jer yang xleh jawab.... huhuhu... sekarang ni bertawakkal dan berdoa jer pada Allah semoga pemeriksa bagi markah penuh untuk soklan yang aku jawab hehe... korang- korang semua doakan aku jugak ek... tQ



4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

In Shaa Allah segalanya akan occay... Stats...tiber2 teringat zaman akak belajar dulu... ^_^

azifah yazid said...

thanks kak farah :)

ash said...

Hehe.. Org yg kluar awal tu tanda soalan senang ker? Member2 dj len, klu kuar awal exam tanda stress dgn soalan tu, yg lambat kluar tu tanda hebat.. Hehe

2 3 kucing berlari.. Semoga pemeriksa bg markah free :-)

BY: djdanchef
== ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

azifah yazid said...

inShaAllah abg dj :)