Saturday, March 16, 2013

tambah koleksi


Hari selasa hari tu aku pergi pesta buku dgn member, kat foyer library UUM jer... Kalau jauh aku tak pergi kot hehehe... Pesta buku ni dibuat tiap2 sem , biasa la duit pt baru masuk, kerjenya menghabiskan duit jela kan huhuhu... 

So, aku pun tak terkecuali la.. Kalau ada pesta buku, benda yang paling menarik minat aku ialah NOVEL... aku ni nak kata fanatik novel tu tak lah kot tapi kalau mampu beli aku beli, kalau tengah sengkek aku pendamkan dulu niat nak beli novel tu... berjimat... makan lagi penting kot hehehe


ni novel yang baru aku beli... baru satu je yang baru habis baca.. tinggal 3 buah lagi... lepas ni nak pinjam novel membe lagi.. 

Sebenarnya aku beli novel guna BB1M... ada lebih RM50, dah tak tahu nak beli apa so daripada membazir, baek aku beli novel... ada jugak manfaatnya kan... nati kalau ada bajet, aku beli lagi lalalala...



1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

occay...kakak is jeles... banyaknya koleksi...