Thursday, April 4, 2013

off to kampung


sekarang ni aku tengah menghitung minit-minit jam untuk sampai ke 8.30 malam..( betul ke ayat tu? macam pelik jer bunyinya hahaha... )... aku nak balik kampung!! tak sabar sungguh.. hari Jumaat dah start cuti.. cuti pertengahan semester seminggu jer... kalau lama sikit kan best huhuhu

sekarang mood baik punya... tengah paking barang.. takde la banyak sangat yang nak dibawa balik.. sebab tu la last minit baru berkemas... biasa lah tu... semalam pun dah ada membe aku yang balik kampung.... jeles sungguh hati ni sebab dia balik awal... 

aku nak jer balik awal, tapi ada pulak lecturer yang nak buat kuiz hari ni... jadi terpaksa berkorban demi pelajaran... cewahh~

don't worry home i'm coming!! lalalala... tak sabar nak jumpa family yg tercinta.. rindu kamau semua :)... korang doakan aku selamat sampai ke kampung dan selamat kembali ke UUM nanti ye... tq semua...


3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

happy holidays dear...

Budak Kampung said...

sonoknyer

http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/2013/04/andai-aku-bisa-menggantikan-kesakitan.html

deno said...

take care^^