Friday, May 24, 2013

blog berwajah baru lagi


hi korang!! sihat semuanya? aku tak ada nak merapu apa pun... cuma nak bagitau aku tukar baju belog lagi... aku ni jenis yang cepat bosan dengan satu-satu benda... tapi tengok jugak la pada tahap kerajinan aku nak buat semua tu..

baju sebelum ni aku guna template denim sekarang tukar ke blogskin pulak... hehe terajin la pulak.. sebab aku tengok blogskin ni cantik dan memikat jiwa raga aku...


yang ni baju sebelum...



yang ni pulak baju selepas...

comel tak korang?? hehehe


#btw thank to blogger Atin for this cute blogskin... :)



1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

comel! kaler pn soft je...