Lazada Malaysia

Tuesday, November 20, 2012

dapat ole ole

Assalamualaikum...

selamat pagi semua... hari ni xde kelas jadi dapatlah lepak puas2... blogwalking blog kawan2  kalau tenet xlembap macam siput...

aku dapat ole ole dari rumate yg pergi trip hari 2.. ingat x?? ENTRY INI... dah 4 hari dia balik tapi aku baru semapt nak update cite ni... huhu

nak taw taw ape aku dapat?? jeng jeng jeng!! hehe terlebih sudaaa... bagi aku walaupun hadiah xseberapa tapi aku tetap hargai pemberian orang.... terima kasih!! (^_^)

ni ole olenya



aku dapat gelang...yg bawah tu aku punya... lawa taw... simple kan?? 



2 comments:

JaSSNaNi said...

gelang jade ek.. best tu.. tapi kena jaga2.. takot pecah kan..

Unknown said...

@JaSSNaNi

lebih kurang mcm gelang jed la... 2 la pasal nak pakai pown takut.. takut terhentak...