Lazada Malaysia

Sunday, November 25, 2012

gara gara topup rm10

Assalamualaikum....



Entri kali ni memang sgt sedih dan menyayat hati bagi aku...huhuhu kelas punya ayat... Hal ini baru jer terjadi petang tadi sebelum maghrib...

Tadi aku pergi makan dgn kawan2 kat cafe... lepas tu order la makan, sementara tunggu makanan siap aku pergi beli topup dekat kedai.... lepas tu aku masukkan topup tu dalam poket seluar...

Lepas selesai makan, kami pown naik la ke bilik... tak pikir apa2 pun mase tu... dengan semangat waja aku pown nak ambik topup yg aku beli tadi dalam poket seluar,,, tiba2.....................
XDE!!  

warghhhhh mane topup aku ni...??? tadi ada tiba2 xde pulak... habis satu bilik aku geledah xjumpa jugak... aku turun naik tangga blok nak cari tapi still xjumpa.... waaa sedih sangat2... aku mmg xabis pikir mase 2, yg ada dalam kepala hotak ni cume TOPUP!!!!

Mesti korang cakap ala topup sepuluh hinggit jer pown , tu pown nak kecoh.... bagi yg ada duit xpela  tapi bagi aku seorang student ni singgit pown berkira... huhuhu.. tambah2 pulah hujung2 sem mcm ni, kena berjimat... nak beli topup pown pikir bnyak kali takut lari bajet... ni dah jadik mcm ni, harus dua tiga minggu aku xtopup... mintak belas ihsan org je la...

Dah pasrah mncari, aku pergi solat maghrib dulu... tenangkan fikiran... lepas aku sudah solat aku call pakwe aku... tiba2 emo pulak, aku menangis cakap kat dia topup aku beli hilang hehehehe... pakwe aku gelakkan aku pulak... hampeh punya pakwe ~ngee... lepas dia dok dgr aku nanges dia pujuk aku, dia cakap xpelah topup tu nanti dia ganti... hah nak ganti??? serta merta aku berenti nanges... dah ad yg nak ganti aku ok jer.. hehehe... ngade sebenarnye... sweetnya pakwe aku ni... anyway tq so much... sayang awak...

Yg tu dah selesai,  tapi aku still sedih... teringat ntah sape2 la ambek topup tu...  huhuhu... xpelah nak buat mcm mane bukan rezeki aku... aku yg cuai...hmmm...


1 comment:

cikeyrah said...

pernah jugak terjadi beli topap,pastue hilang..