Wednesday, November 7, 2012

rambang mata

Assalamualaikum...

semalam aku dengan kawan - kawan aku pergi shopping kat bandar... xde la beli apa sangat.. cuma satu troli tu penuh dengan makanan kiteorg jer huhuhu... memang kiteorg ni kuat makan hahaha... sebenarnya awal2 pagi lagi aku dah keluar dengan sorang kawan ni, teman dia pergi check kandungan dia... kandungan dia dah masuk 4 bulan pown.. perut dah makin membesar... comel jer aku tengok...

lepas temujanji tu aku ajak  dia pergi mall nak beli brg2 yg dah banyak habis.... aku ni bukan main xcited lagi nak perabihkan duit, tapi alih2 mall xbukak lagi.... masa 2 dah pukul 10.30 pagi.... musykil jugak aku, bukan biasanya mall pukul 10.00 pagi dah bukak ke... hmmmm ntah la.... dengan perasaan kuciwa terpaksa la datang balik ptg 2 sebab kalau nak tunggu mall bukak pagi tu, jawabnya xkemana la huhuhu..

akhirnya petang tu dapat la jugak la aku menghabiskan duit,, ~ceh macam kaya je~okeyyyy abaikan yang tu... ni haa aku nak tunjuk aku beli brooch.. lawa... memang rambang mata nak pilih tapi aku beli jer yang mana paling aku berkenan... pilih punya pilih akhirnya aku beli jugak brooch... xdela banyak mana pun aku beli.... walaupun murah tapi aku puas hati sebab brooch tu cantik dah aku terpikat hehehehe...

kat bawah ni ada gambar brooch yang aku beli... tengok laaa....





lawa x???
mesti la lawa kan.....


3 comments:

zera eira said...

lawa dan kiut2! :))

selamat petang awak. :))

adyna said...

GEE NANTI BG DETAIL KAT AKAK EK..

menang MINI GA jom mengetop!!!

^_^

nama alamat no tel
ke nooradina@gmail.com

pha is said...

org lelaki mcm pha is ni, brooch tu boleh tengok mcm tu je la... tak pandai nk menilai kecantikan bnde alah ni.. heheh