Lazada Malaysia

Sunday, June 3, 2012

mirip

Assalamualaikum...


hari ni entry pasal artis... korang minat kpop x?? mestila minat kan?? aku pown minat sgt2 taw... antara kpop yg aku minat SUJU, SNSD, CNBLUE, WONDER GIRLS ... hmmmm bnyak lagi lah lah sampai aku ponw xingat hehehehe...


tajuk entry pasal mirip, hmmm sape yg mirip??
ce tgk bawah .. haa ni lah yg aku kate mirip 2... ada iras2 x??? ada kan ada kan???heehee
yang kiri 2 TOMOK, yang kanan 2 pulak SEVEN KPOP...
dua2 pown encem kan... style rambut pown same kan??

                         


aku tgk SEVEN 2 dalam cite RUNNING MAN korea 2... mula2 tgk dah jatuh hati pandang pertama.. haha xboley blah kan??hehehehe
TOMOK 2 pulak aku terpandang mase tgh BW td.. tgk sekali pandang muka mcm SEVEN... lepas 2 terus g GOOGLE cari gmbar dieorg then buat entry ni... advance g2 hehehe ^_^


dapat tgk gambar pown jadi la... kalu tgk betul2 depan mata boleh pengsan aku nie... heehehe ngade bebeno aku ni...



No comments: