Lazada Malaysia

Tuesday, June 26, 2012

merdeka!!!

Assalamualaikum...


MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!

Apesal tiba2 melalak ni?? xde ape sgt sebenarnye... aku dah merdeka... merdeka daripada Exam dan kuliah... hmmm sem 2 dah habis... sem 3 pula akan muncul... dah jadi senior la aku sem depan ni... hehehe.. tiba2 pulak terasa diri ini semakin tua... cewahhh xnak mengaku tua...

petang tadi baru je abis exam last paper... syukur sangat sebab aku dah selamat menduduki exam dgn jayanya... ALHAMDULILLAH... tadi tgh kemas2 barang nak kosongkan bilik... malam esok dah balik kampung... kesian kat rumate kena tinggal.. heheehe.. rumate bali 30 hari bulan sb dia ada exam last ekonomi... susah kowt... aku ambik ekonomi sem depan... rasakan!!. 

penat sgt malam ni... rase mcm nak tido awal. esok nak bangun pagi2 lagi nak kemas2 lagi apa yang patut... nak buat macam mana terpaksa la... 

ok lah mata dah ngantok sgt2 ni... nanti ada masa aku jumpa kau lagi my lovely diary... muahkkkksss... nite sweet dream...



No comments: