Lazada Malaysia

Thursday, June 21, 2012

petang yang malang...

Assalamualaikum...


gambar bunga kat tas 2 xde kaitan pown dgn entry ni.. saje menyemak..

hari ni entry pasal hari semalam... sepatutnya entry ni ditulis semalam tapi disebakan masalah kesihatan yang tidak mengizinkan terpaksa la tulis hari ini...

semalam kawan ajak pegi PMC stand for (pasar malam Changlun)... cmne ada kelass x?? hehe.... mase keluar 2 dah pukul 4... aku xmakan tgh hari pown makan roti jer mana nak kenyang... tapi biasanya hari2 laen ok jer kalau xmakan tgh hari, tapi ptg 2 buat hal la pulak... tambah pulak ptg 2 mmg panas giler... mase awal2 sampai dkt Changlun 2 ok lagi siap boleh jalan laju2... lepas dah pusing2 dekat Cmart 2 dalam pukul 5 kite orang pown pegi PMC yang dekat sebelah 2 jer... tapi jauh la jugak... sempat la jugak lenguh kaki ni... mase pegi ok lagi siap beli makan untuk dinner.. 

bila dah siap2 beli makanan tiba2 rase mcm nak pitam... mual nak muntah pown semua ada.. aku dah xboley tahan dah.. terus cakap kat kawan : aku penat la, pening nak muntah... lepas 2 dia pown ajak aku duduk dkt depan bank nak hilangkan pening aku 2... lepas dah ok sikit kite orang pown teruskan perjalanan nak balik... disebabkan keadaan aku yg macam 2  dua tiga kali jugak berhenti... muka aku dah pucat lesi... aku terus duduk... aku takut aku jatuh kang xpasal2 pulak berkejar ke hospital... hehehehe... last sekali berhenti dekat depan kedai dobi... sebab dah xtahan sgt aku cakap kat kawan aku 2 aku nak balik... dah merengek dah ni... aku jadi macam 2 sb hari panas sgt, xmakan tgh hari perut kosong dah masuk angin... nak makan kt situ pulak xde selera.... lepas 2 terus call teksi sebab aku dah nak pengsan xboley tahan... kesian kat kawan2 aku kena balik awal disebabkan aku... ~sori guys~ 

sepatutnya kiteorg balik dgn bas UUM jugak sb datang pown dgn bas UUM ~xpyah bayar.... disebabkan aku mcm 2 terpaksalah balik dgn teksi.. sampai jer dekat bilik aku terus tido mmg dah xtahan sgt... pening kepala sampai ke malam... nak buat ape2 pown dah xboley... kesian kat aku... since aku dekat sini hampir setahun tu la first time aku jadi mcm 2... baut malu jer... tapi aku dah mmg selalu kena mcm tu pown dekat kampung... 

moral of da story: makan ikut time, jadikan pengalaman sebagai pengajaran...

No comments: