Lazada Malaysia

Friday, June 15, 2012

naseb baek sempat...

Assalamualaikum...

Pagi tadi aku ada exam ecom II ... punya la kelam kabut pagi tadi, aku mati2 ingatkan exam 2 belah petang bukan maen lagi la terbongkang atas katil.. dah la aku tido pukul 4 pagi sb ingatkan exam pukul 2.30 ptg... elok jer tengok cite... plan aku esoknya nak bangun pukul 10 lepas 2 baca2 sikit sebelum g exam... tapi itu semua hanyalah plan semata2 hehehe... 

8.10 pg tadi kawan bilik sebelah kejut... naseb baek aku ni jenis yang mudah tersedar... dgn rambut berserabai, mamai lagi aku bukak pintu tgk kawan aku dah siap berbaju kurung nk g exam... lepas 2 dia tnya aku dah siap ke?? aku tanya siap nak g mane?? dia cakap nak g exam la... punya la terkejut aku tadi... aku cakap dekat kawan aku 2 bukan exam petang ke... dia cakap pagi.. apa lagi menjajar la cari jadual exam nak tgk waktu exam... terkejut tgk kt c2 tulis pukul 9 pagi... sepantas kilat aku capai tuala nak g mandi... kawan aku dah pegi tinggal aku terkontang kanting sorang diri... padan muka aku... 

20 minit jer aku bersiap.... ala kadar jer... pakai jer baju yg xpayah gosok... lepas 2 aku terus g bus stop... naseb baek jumpa kawan aku yang satu kelas... aku g saeng dgn dia... mase 2 aku xtaw la mcm mane rupa aku.... dgn mata bengkak sb xcukup tido.. nak tgk orang pown malu... 

masa dalam dewan exam aku asyik sangap jer sb mengantok sgt2... naseb baek subjek ecom xsusah sgt... dah buat cepat2 nk kuar awal sikit sb dekat dalam tu sejuk gila... xtahan aku dibuatnya... 


moral of da story: laen kali tgk jadula betul2 kalau xnak tersilap lg... peace ^_^


No comments: