Monday, December 31, 2012

Bajet je lebih


Spoill mood tahun baru betul la.... menci taw....  tadi aku baru je call operator khidmat pelanggan prabayar yg aku guna ni... OMG so annoying!! Aku ada la tanya soklan pasal broadband kat operator tu... operator tu lelaki...  aku bukan nak menggatal ke apa , aku cuma tanya benda  yg aku tak faham... dia boleh pulak menyakitkan hati aku...  mcm aku ni tgh tanya soklan bodoh jer kat dia... HELLOooo aku tanya engkau sebab aku tak faham la b****!!! Dia buat tak layan mcm busy bebenor jer  nak jawab soklan aku tu.... macam nak marah pown ada bila aku tanya soklan tu... jawab macam nak tak nak je.... dah tu keje engkau bersopan la sikit nak jawab soklan pelanggan tu... aku cakap sekejap jer... nanti kalau cakap lama- lama keluar pulak  ayat – ayat yang tak sepatutnya.... lepas tu terus aku letak... Hampeh punya operator... baek berenti keje la weiii!!!

Nak cakap aku yg salah tak pulak sebab masa si polan tu angkat aku cakap elok- elok je... ni mau dua tiga hari aku dk fikir benda ni....   sakit pulak hati kita ni....

Ke aku salah timing..?? tapi bukan ke operator kena layan pelanggannya 24/7 ... ye doookkk???

Korang penah kena ke macam ni??? Bengang je...


Sori bahasa sedikit kasar sebab sgt tidak puas hati...

last entry for 2012 yg menjengkelkan


2 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

SABAR SABAR :)

aini shahroni said...

sabo jelah!!
saya pernah gak alami opertor yg tak mesra pelanggan..
rasa mau pannng je kepala dia dgn ganggang telepon..
*marah nie*

from ::Arkitek Hati::