Spoill mood tahun baru betul
la.... menci taw.... tadi aku baru je
call operator khidmat pelanggan prabayar yg aku guna ni... OMG so annoying!! Aku
ada la tanya soklan pasal broadband kat operator tu... operator tu
lelaki... aku bukan nak menggatal ke apa
, aku cuma tanya benda yg aku tak
faham... dia boleh pulak menyakitkan hati aku... mcm aku ni tgh tanya soklan bodoh jer kat
dia... HELLOooo aku tanya engkau sebab aku tak faham la b****!!! Dia buat tak
layan mcm busy bebenor jer nak jawab
soklan aku tu.... macam nak marah pown ada bila aku tanya soklan tu... jawab
macam nak tak nak je.... dah tu keje engkau bersopan la sikit nak jawab soklan
pelanggan tu... aku cakap sekejap jer... nanti kalau cakap lama- lama keluar
pulak ayat – ayat yang tak
sepatutnya.... lepas tu terus aku letak... Hampeh punya operator... baek
berenti keje la weiii!!!
Nak cakap aku yg salah tak pulak sebab
masa si polan tu angkat aku cakap elok- elok je... ni mau dua tiga hari aku dk
fikir benda ni.... sakit pulak hati kita ni....
Ke aku salah timing..?? tapi
bukan ke operator kena layan pelanggannya 24/7 ... ye doookkk???
Korang penah kena ke macam ni??? Bengang
je...
Sori bahasa sedikit kasar sebab sgt tidak puas hati...
last entry for 2012 yg menjengkelkan
2 comments:
SABAR SABAR :)
sabo jelah!!
saya pernah gak alami opertor yg tak mesra pelanggan..
rasa mau pannng je kepala dia dgn ganggang telepon..
*marah nie*
from ::Arkitek Hati::
Post a Comment