Sunday, December 30, 2012

New year is coming

Alamak dah nak masuk tahun baru la... korang dah ready ke nak tempuh tahun baru?? Apa azam tahun baru korang?? Aku tak taw la nak berazam apa untuk tahun 2013... azam - azam aku yang sebelum ni pown belum tercapai....

Kalau dah masuk tahun baru maknanya umur aku pown akan berubah... dari 21 jadi 22... muda lagi tu... walaupun besday aku bulan 6 tapi aku rasa macam dah nak semakin tua hehehe... Ceh umur 22 dah boleh kawen taw... tapi sapa nak masuk minang aku.. tunggu putera kayangan la, tu pown kalau ada yang sudi.. Haha ~ tetiba perasan jap...

Sekolah pown dah nak bukak... sapa -sapa yang masih bersekolah lagi tu dah ready ke belum nak masuk sekolah balik?? Maklumla cuti lama... Jeles ni sebab belum cuti lagi... Final exam pown tak tak habis lagi... Adik -adik sekalian tak mo malas- malas taw... (^_^)
  
Tahun 2013 aku dah masuk sem 4... Hmm cepatnya masa berlalu... maknanya lagi setahun la aku akan tamat pengajian... OMG OMG tak sabar -  tak sabar haha... nampak sangat pemalas kan?? hehe


7 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

HABIS STUDY .. COMPIRM PTERA KYANGAN AKAN DTG MINANG .. HAHA

Puteri Afiqah said...

selamat tahun baru..

#arr.. malasnya nak pergi sekolah :)

azifah yazid said...

@dEdEQ dE wIshEs

lama lagi... dah gatai sgt nak kawen haha

azifah yazid said...

@Puteri Afiqah

mcm tensen jer...hehe kena rajin taw

eimah siti said...

sama la umur kita...tp cik siti lagi 3 tahun baru nak abes belajar...huhu

Hatimi Tahirruddin said...

alah azam je apa2...hehe kalau sy jd awak..sy buat azam nak setelkan azam2 yg tertangguh tu...

apa2 pun selamat maju jaya dan berjaya dalam final exam...

Kelana Cinta said...

Adalah nanti yang datang meminang tu XD