Tuesday, June 11, 2013

ganti puasa


Alhamdulillah hari ni 11 Jun aku start puasa ganti... orang laen dah habis ganti aku baru je terkedek-kedek nak ganti... hehehe... esok takde exam tu yang ganti sebab nanti taku tak sempat pulak.. sebab sekarang dah bulan sya'ban.. lagi beberapa minggu nak puasa pulak :)

sapa-sape yang belum ganti tu cepat-cepatlah ganti ye... sapa yang tengah berpuasa selamat berpuasa dan selamat berbuka maghrib nanti ye...


2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah...setakat ni dah habis ganti dah semuanya... ^_^ ... Selamat mengganti puasa...

Nurfaezah Abdullah said...

Alhamdulillah :)

jom singgah http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/