Lazada Malaysia

Saturday, June 29, 2013

masalah rambut yang tidak sihat


hi semua!! semacam je aku ni hehe




tengok rambut orang lawa je.. rambut aku?? hmmmmm 


ekceli aku ada masalah sikit.. bukan masalah besar sebenarnya.. tapi besar la bagi aku ok...
meh nak cerita sikit... 

aku ada masalah dengan kepala aku... masalah kulit kepala berminyak dan rambut gugur.. memang berminyak sangat sampai rambut aku nampak lembab je sepanjang masa.. sampai ada kawan aku tegur, lembab je rambut, pakai apa kat kepala tu?? hello aku tak pakai apa-apa ok.. semuanya sebab kulit kepal aku berminyak je...

masalah ni dah lama, sampai aku dah tak tahu nak buat apa lagi da... aku kerap tukar syampu sebab tak ngam dengan kepala aku... semua dah cuba pentene, sunsilk, head & shoulder, mcm lagi lah.. kepala aku memang sensitif sangat.. rambut gugur pun semakin berleluasa sekarang sejak dulu samapi sekarang... tak tahu nak buat macam mana.. huhuhu

rambut aku semakin menipis saban hari... takkan nak tunggu samapi kepala aku botak kot... nanti kena pakai rambut palsu..huhu tak mungkin!! 

ok, kulit kepala berminyak dengan rambut gugur ada kaitan kan?? tu la yang aku dengar... tapi aku tahu ia kaitan... how to solve my problems??? 

anyone ada suggestion tak macam mana nak buat?? mana tahu kot-kot ada produk yang betul-betul berkesan ke untuk dua-dua masalah tu.... tolong bagitahu ek... harap sangat ni.. plzzz :(



No comments: