Lazada Malaysia

Monday, June 24, 2013

mood menulis melayang~



dah lama tak menulis kat sini... just join segmen dan GA je... Kemalasan untuk menulis semakin menebal pulak.. sebab mood nak balik kampung bergelora sebenarnya... hehe

exam ada satu paper to go.. tak sabarnya nak habis cepat-cepat.. nak balik bercuti pulak kat kampung dua bulan.. hmm cuti ni nak kerja ke tak eh?? kalau kerja nak kerja apa ye?? aduss fening pulak nak fikir....

sementara tunggu gap seminggu nak exam satu paper lagi, aku habiskan dulu puasa ganti... ada beberapa hari lagi... korang semua mesti dah habis ganti kan?? hehe aku jer yang tetinggal.. 

seminggu gap exam, boleh lebam otak aku tak buat apa2... huhu.. sambil-sambil melebamkan otak, hobi aku sekarang adalah membela lemak di badan hahaha... boleh ek macam tu??? lantaklah.. apa taknya lepas makan, tido, online,lepas tu makan lagi... macam tu lah rutin harian aku sekarang... adoiii boleh jadi anak badak macam ni...hehehe


1 comment:

Unknown said...

all the best for your last paper ^^